söndag 16 mars 2008

Melodifestivalen

En liten summering av vad jag tyckte;

HERO med Perelli en bra låt som låter som schlager. Men tror inte att den har vinstchanser i Belgrad.

Min favorit Linda Bengtzing varför fick hon inga poäng från svenska folket?

Sanna Nilsen sjunger riktigt bra och hon är verkligen värd högsta poäng från svenska folket. Desutom är hon ju snygg.

Är det bara jag som tyckte Christer Sjögrens låt gungade riktigt bra?

Stackars Frida jag tyckte helt klart att Nordman var sämre.

Sibel hade kvälllen snyggaste klänning.

Tillsist; låt mig slippa Luuk till nästa år.

1 kommentar:

A sa...

Tja, Pirrelli är duktig, men ack så tråkig! jag kan inte riktigt hålla med om att Sjögrens låt gungade bra...kom tillbaks om 40 år, när jag är panchis...då kanske :) Annars var Sanna en favorit hos mig, Sibel gillar jag egentligen inte så mycket, men ojojoj vilket uppträdande. Fick nästan tårar i ögonen.

Håller med om att det är konstigt att Linda inte fick några poäng av svenska folket...jag som trode att hon var folkkär!