onsdag 31 mars 2010

Fördriva tiden:)



Medan jag väntar på att en bebis ska komma ut fördriver jag tiden med att läsa. Jag läser gärna deckare och en och annan roman men har nu helt fastnat i kategorin dokumentär. Blekingegadeligan gav jag mannen i julklapp efter fått tips i tv programmet Gokväll. Väldigt intressant bok om Danmarks mest spektakulära rån som har anknytning till underjordisk kommunistisk rörelse. Idag har jag varit och hämtat fortsättningen. Spännande.

Infiltratören handlar hur Sveriges polis använder sig av infiltratörer och brottsprovokation.

Förra veckan tittade jag på en intervju som Malou i tv programmet efter tio gjorde med Lillemor Östlin. Hon har i mer än 20 år av sitt liv suttit i fängelse. Jag gillar att få tips på böcker lite varstans och nu har jag verkligen tid för att läsa.


Inga kommentarer: