måndag 16 juni 2008

Dolly o Loppis



I helgen kom min syster hem till Skåne för att se Dolly Parton med mig. Dolly bar verkligen bra men tyvärr var ljudet väldigt kasst. Det berodde mest på arenan Malmö stadion inte Dolly!

Innan vi gick på konsert och såg Sverige förlora mot Spanien hann vi gå på loppis i St Harrie. Och vad hittade jag om inte en Sverige tröja som passade perfekt! Två blommiga städrockar (som det fanns minst hundra av) kommer pryda Systrarna Å på nästa Merkado om vi inte hinner ångrar oss.

I går åkte vi en runda till på samma loppis som i lördags och jag hittade helgens stora fynd för 100 kronor. Kan ni gissa vad? Jo en bordsmangel min syster blev så glad att hon inte visste till sig. Vi har letat länge. Så nu lär det bli massor av dukar som blir manglade i Lerum!

1 kommentar:

A sa...

Ja vilket jä-la fynd! :) Kliar in fingrarna...vill mangla nu!! :)