söndag 8 juni 2008

Superfynd för en tia





Lovade lite fler bilder från gårdagens loppisrunda. Mitt tips är att leta i lådor som ingen annan orkar leta/rota i när man är på loppis. Igår resulterade detta i mitt bästa fynd hittentills i sommar, ett helt John Blund påslakan för en tia. "Gubbpyjamasen" inhandlades oxå för en tia likaså ett par skyddskor som passar perfekt till jobb med pappas grisar.

Kjolen hittade jag på esplanaden för 40 kr. Passade perfekt och den är redan invigd på gårdagens kyrkovaktmästar jobb.

5 kommentarer:

Majtjho sa...

Vilket kap!

A sa...

Ja det var det verkligen!! Gubbpjamasen...är det till lilla I eller till dig :)

Aaaahh...vad det kliar i mina loppisfingrar!

Maria sa...

Hej!
Så roligt att du kommenterade så att jag kunde hitta till dig! Vilket superfynd med John Blund tyget för en tia. Loppis-nörden i mig blir grön av avundsjuka =)

K sa...

John blund tyget var verkligen ett fynd. Jag har gått förbi det flera gånger idag och bra njuter.

Retro Elephant sa...

Tack för komplimangen :) VIlka fynd du har gjort med John blund tyget! Jättekul att få höra din historia om "sparelefanten" man kan inte låta bli att gilla den. Jag tror jag skall försöka hitta några vänner åt honom, han är så liten och ensam :) Välkommen till min blogg!